javascript - NW.js: Failed to parse SessionDescription. Failed to parse audio codecs correctly -


we building video chat peerjs (webrtc). have nodewebkit version , chrome version. reason, if chrome start mediastream nodewebkit, follow errors in nw.

peerjs:  creating rtcpeerconnection. peer.min.js:1 peerjs:  listening ice candidates. peer.min.js:1 peerjs:  listening `negotiationneeded` peer.min.js:1 peerjs:  listening data channel peer.min.js:1 peerjs:  listening remote stream peerjs:  setting remote description rtcsessiondescription {sdp: "v=0↵o=- 2956768960815374026 2 in ip4 127.0.0.1↵s…5525 label:87a9904d-945d-4393-ad98-68be98482104↵", type: "offer"} peer.min.js:1 peerjs:  error error: failed parse sessiondescription.  failed parse audio codecs correctly. callingmanager.js:293 webrtc:failed parse sessiondescription.  failed parse audio codecs correctly. peer.min.js:1 peerjs:  failed setremotedescription,  failed parse sessiondescription.  failed parse audio codecs correctly. 8peer.min.js:1 uncaught syntaxerror: failed execute 'addicecandidate' on 'rtcpeerconnection': ice candidate not added. 

so error is:

error: failed parse sessiondescription.  failed parse audio codecs correctly. 

nodewebkit chrome works well.

nw version: v0.12.3 chrome version: 46

is media condec problem? can help? thank you!

chrome 46 changed protocol in sdp m-line "rtp/savpf" "udp/tls/rtp/savpf". seems node-webkit on old webrtc version (>1 year) can't deal this.

this has been announced quite while. see https://twitter.com/juberti/status/656535175635963904 et al.

munge sdp , replace "udp/tls/rtp/savpf" "rtp/savpf".


Comments

Popular posts from this blog

php - Invalid Cofiguration - yii\base\InvalidConfigException - Yii2 -

How to show in django cms breadcrumbs full path? -

ruby on rails - npm error: tunneling socket could not be established, cause=connect ETIMEDOUT -